Friday, November 13, 2009

Testimoni: Batu Karang & Strok


Pn. Ruhani Ahmad
Johor
Masalah: Suami Bermasalah Batu karang


Setelah mengamal TM1, Tm2, air penapis Apple, dan kopi min tongkat ali, suami saya mengalami sakit yang amat teruk. Doktor mengesahkan melalui x-ray bahawa suami saya menghidap penyakit batu karang. Dia dinasihati untuk datang ke hospital tujuh bulan kemudian untuk membuat rawatan memecahkan batu karang di buah pinggangnya melalui kaedah laser. Sementara menunggu rawatan itu, suami saya mengamalkan produk kesihatan Revell dengan lebih serius dan teratur. Batu karang keluar melalui saluran kencing. Sebelum keluar, sakit bertambah bisa dan air kencingnya berdarah. Dengan kuasa Allah produk kesihatan Revell telah membantu. Alhamdulillah tiada lagi sakit pinggang dan sakit kepala yang suami saya tanggung sejak dari muda lagi (lebih dari 15 tahun lamanya).


Terima kasih kepada Revell kerana mengeluarkan produk yang LUARBIASA HEBAT.


Punca: http://cekodok98.googlepages.com/testimoni%3Abatukarang
_______________________________



Abd Shukur bin JaafarPutrajaya

Masalah: Batu Karang

Adik ipar: Masalah strok hingga mata juling

Buah pinggang saya rasa sakit dan bila kencing pun, rasa sakit. Selepas jumpa doktor, dia mengesahkan saya ada batu karang dalam buah pinggang. Doktor sarankan pembedahan tapi saya takut. Saya terus minum 15 titis TM-1 waktu pagi, 15 titis waktu petang dan 15 titis lagi waktu malam bermakna sehari sebanyak 45 titis!Selepas itu, batu karang keluar sebesar biji jagung! Semasa batu karang itu keluar memang tidak tertahan sakitnya.

Ia keluar masih lembik tapi mengeras bila terdedah ke udara.TM-1 LUARBIASA HEBAT!

Di bawah adalah testimoni daripada adik ipar saya:

Adik ipar saya pernah ditahan di hospital Batu Pahat kerana strok. Mujurlah beliau hanya terkena 25% daripada badan (mata jadi juling). Setelah keluar daripada hospital, saya telah memperkenalkan TM-1 untuk beliau cuba. Mula-mula saya menyuruh beliau minum 15 titis pada malam saya sampai di kampung dan saya juga telah titiskan di mata beliau. Memang pedih di mata, tetapi pada keesokkan harinyam bila bangun daripada tidur pandangan matanya yang sebelum ini mempunyai imej yang banyak, tapi pagi itu pandangannya kembali normal. Sehingga sekarang beliau terus menggunakannya.




No comments:

Post a Comment