Friday, November 13, 2009

Testimoni: Kencing Manis

En Mohd Azlan Bin Hamid
Alamat : Pasir Mas, Kelantan
Masalah : Kencing Manis
Produk :TM-1 &TM-2

Saya telah disahkan mempunyai kencing manis yang kritikal dan jari kaki saya harus dipotong. Alhamdulillah, setelah saya meinum dan memcuci luka dengan TM-1 kaki saya kelihatan pulih. Pada masa yang sama saya makan TM-2 dan saya bersyukur keadaan saya semakin bertambah baik. Terima kasih kepada pihak syarikat Revell yang telah memperkenalkan produk ini.


Tuan Hj Pulau Sharuddin (65 tahun)

Alamat :
Brunei
Masaiah : Kencing Manis & Paru-
Paru Berkuman
Produk : TM-1

Profesor Dr George dari Hospital Brunei telah merawat Tuan Haji Pulau Bin Sharuddin (umur 65 tahun) yang mengidap kencing manis, darah bergula serta paru-paru berkuman dan tidak sedarkan diri selama empat hari dalam wad ICU. Doktor tersebut meramalkan bahawa pesakit ini tidak ada jaminan untuk hidup. Isteri Tuan Haji Pulau iaitu Puan Hjh Siti Nor Bainon pula telah dikenalkan produk TM-1 oleh Puan Nooryati Abd Rahman.

Alhamdulillah! Dengan pengambilan TM-1, Tuan Haji Pulau telah sedarkan diri pada hari kelima dan hari ini beliau sedang menjalani hidup yang lebih segar dan sihat dengan mengamalkan TM-1 setiap hari. Terima kasih Revell kerana menawarkan produk yang begitu istimewa dan menakjubkan.

Zaharah Bt Mohd Yusof
Alamat :
Kota Damansara, P. Jaya
Masalah: Kencing Manis
Produk : TM-1JM-2 &TM-4

Produk TM ini telah membantu masalah kencing manis, kencing kotor dan juga kepada anak saya yang mengidap demam kuning serta masalah kurang tenaga semasa melahirkannya. Semasa mengandung, pada peringkat 1-6 bulan, saya makan TM-1 dan TM-2. Pada peringkat 8-9 bulan, saya makan TM-4.

Bagi ibu-ibu yang mengandung, amalkanlah pengambilan TM-1, TM-2 dan TM-4 untuk mengelakkan masalah kesihatan seperti saya hidapi dulu. Sehingga hari ini, saya masih berasa bahawa diri saya lebih bertenaga dan anak anak saya pun lebih sihat.

Hj Muhamad B Hj Mohsin
Alamat : Batu Pahat, Johor
Masalah : Kencing Manis
Produk :TM-1

Setelah doktor mengesahkan saya menghidapi kencing manis dan bisa tulang sendi selama 5 tahun yang lalu dan selama itu saya kerap dimasukkan ke hospital untuk rawatan moden dan juga sudan puas saya mengamalkan ubat ubatan tradisional namun penyakit yang saya hidapi masih belum mencapai apa yang diharapkan.

Pada suatu hari seorang pengedar Revell telah memberi keterangan jelas kepada saya berkenaan dengan keistimewaan TM-1. Saya telah membeli sebotol TM-1 dan mengamalkannya, alhamdullilah tindakbalasnya amat baik, saya rasakan anggota badan saya ringan seperti tiada masalah lagi.

Sekarang saya dapat berjalan seperti biasa. Walaupun saya rasa penyakit yang saya hidapi beransur sembuh, namun saya tetap mengamalkan TM-1 di rumah untuk kegunaan seisi keluarga saya.


Zamah Awang Mat (40 tahun)
Alamat : Ulu Klang, Selangor
Masalah : Kencing Manis & DarahTinggi
Produk :TM-1,TM-3&TM-4

Masalah yang saya alami sebelum ini adalah darah tinggi, kencing manis dan lengoh sendi tulang.

Tindakbalas selepas memakan TM-3 yang saya rasai adalah sakit kepala, cirit birit dan badan terasa seperti di cucuk jarum. Saya terus amalkan pengambilan TM-4 ini, selepas mengamalkan selama 14 hari saya berasa kesihatan saya beransur pulih. Dan boleh bergerak bebasdan membuat kerja harian lebih dari masa sebelumnya.

Alhamdulillah dengan TM-1 saya dapati tenaga harian saya bertambah dan kembali pulih membuat kerja kerja berat.


Zainab bin Jaafar
Masalah : Kencing Manis & Angin Ahmar

Produk :TM-1

Pada 30 April 1996 hingga 7Mei 1996, saya telah dimasukkan ke wad Pusat Rawatan Islam (PUSRAWD kerana menghidap kencing manis dan angin ahmar sehingga mengganggu perjalanan urat saraf dalam badan dan sukar ketika hendak bertutur serta lelehan air liur yang tidak terkawal.

Setelah mencuba TM-1 dengan 40 titis setiap hari kesannya amat ketara. Kini saya gembira dengan membelanjakan RM24.00 dapat membantu penyakit saya.

Pengamalan produk TM-1 menjadikan saya lebih aktif sehingga berjaya mencapai program kereta Revell dan insyallah akan mencapai Pengarah Kumpulan. Seisi keluarga saya sekarang mengamalkan TM-1 setiap hari.


Pn Roselama Bt Ahmad
Masalah : Kencing Manis & Sendi
Produk :TM-1 &TM-3

Saya ingin berkongsi pengalaman mengenai kehebatan produk tersebut. la membantu masalah kencing manis saya dan sakit sendi pada kaki saya.

Hampir 10 tahun saya mengidap kencing manis, akibat makan ubat bertahun-tahun membuatkan kaki saya semakin lemah dan makan bersukat dan berpantang tapi bacaan kencing manis saya tetap menaik sehingga 300 ke atas. Apabila saya diperkenalkan dengan TM-1 saya mengamalkan berterusan sehingga 2 tahun kencing manis saya pulih 100%.

Kini saya tidak lagi makan berpantang kaki saya pun sudah pulih dan kuat. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mencadangkan kepada pesakit-pesakit kencing manis supaya mencuba produk TM-1 ini berterusan. InsyaAllah dengan usaha dan keyakinan saya dapat manfaatnya.

Terima kasih kepada pihak Revell kerana mencipta produk yang hebat.



Mohd Salleh bin Md Yusoff
Alamat : Rawang, Selangor
Masalah : Kencing Manis
Produk : TM-1

Selama 7 tahun yang lepas saya adalah pesakit kencing manis dan mengalami masalah saraf di kepala. Berbagai ubat telah saya cuba tak kira kaedah moden ataupun tradisional tetapi semuanya gagal.

Saya jadi sangat lesu dan tidak bertenaga, tidak berupaya duduk walaupun untuk 5 minit. Setiap minggu saya mesti demam walaupun saya mengambil ubat kencing manis setiap hari (Dimicron). Kepala saya juga selalu sakit tak kira waktu. Tapi selepas saya diperkenalkan dengan produk TM-1, saya mengamalkan lebih kurang 8 bulan saya sudah merasakan keberkesanannya. Kencing manis saya sudah menurun. Berat badan saya dulu yang 'under weight' sudah menjadi normal. Kepala saya tidak sakit lagi.

Saya sekarang sudah kembali bertenaga dan mampu bekerja sehingga larut malam. Muka saya dulu berbintik kerana darah kotor kini pulih dengan TM-1. Semua keluarga saya mengamalkan TM-1. Jadi, saya ingin menyarankan gunalah TM-1 kerana ia sangat berkesan untuk penjagaan kesihatan dan mencegah itu lebih baik daripada mengubati.

Punca: http://cekodok98.googlepages.com/kencingmanis
_______________________________________


Nama : Khodiah Bt Abdullah
Masalah : Strok & Kencing Manis
Produk : TME-12, TME-46, PC6A & Kopi Tongkat Ali


Suami saya mengalami strok dan kencing manis (bacaan 21), sentiasa letih dan penat. Upline saya Encik Rosli telah mengesyorkan saya ambil produk Revell TME-12 (10 titis pagi, 10 titis petang dan 10 titis malam. jumlah sehari 30 titis ). TME-46 saya ambil 2 biji x 3 kali (6 biji sehari). PC6A dan TME-12 dicampurkan dalam piring dan urut waktu malam dan KopiMin Tongkat Ali (3 peket sehari).

Untuk mendapat harga lebih baik saya menjadi ahli Revell, RM50 sahaja seumur hidup. Selepas minum 3 botol dalam masa 3 bulan, kencing manis suami saya daripada bacaan 21 turun menjadi 8 sahaja. Alhamdulillah sekarang suami saya dah sihat dan tidak lagi letih-letih seperti sebelum ini. sekarang klu saya jumpa kawan-kawan saya syorkan produk -produk Revell yg jimatkan masa, tenaga dan wang.

Terima kasih upline dan Revell. Saya seru pada semua kawan dan yang ada masalah seperti suami saya, amalkan dan guna produk Revell tanpa ragu-ragu.

1 comment:

  1. It is extremely informative content, Thanks for sharing with us. If you want to settle abroad and search for the best study visa consultants chandigarh then sunshine immigration consultancy is always ready to help you to set up your career in international countries. Our experts always give their efforts in a real way that supports students' profiles stronger. So get the right advice from the best study visa consultants chandigarh , who will guide you step by step. Now, consult with us for a better future.

    ReplyDelete