Friday, November 13, 2009

Testimoni: Sembelit


Nama : Mahadzir Bin Mahamud
Masalah : Sembelit dan Kurang Cergas
Produk : TME-12 & TME-46


Sebagai seorang yang terlibat didalam bidang pemasaran perbankan, tugas saya banyak memerlukan saya bergerak ke sana sini untuk bertemu dengan pelanggan -pelanggan bank. Selain pada itu, saya juga terlibat dgn "Koperasi Pekerja Bank" yg byk mengguna tenaga saya untuk berjumpa dgn para anggota koperasi. Pengambilan TME-46 banyak membantu kecergasan tubuh badan setiap hari. Saya mengambil 3 biji selepas sarapan dan 3 biji selepas makan tengahari . TME-12 saya ambil 10 titis pagi, 10 titis petang dan 10 titis malam. Dengan mengamalkan TME-12 dan TME-46 saya tiada masalah sembelit dan melawaskan sistem pembuangan air kecil dan air besar. Sentiasa segar dan tak terasa letih walaupun saya sibuk. Terima kasih pada upline dan Revell kerana produk yg istimewa ini.

No comments:

Post a Comment