Friday, November 13, 2009

Testimoni: Darah Tinggi

Hasmah Othman
Alamat : Kuala Terengganu
Masalah : Darah Tinggi & Gastrik
Produk :TM-1,TM-2&TM-3

2 tahun lepas, saya pergi menemui doktor dan beliau mengatakan bahawa saya mengidap penyakit darah tinggi dan gastrik. 2 minggu kemudian, saya mencuba barangan TM-1 danTM-2. Pada awalnya, saya mengalami demam selama 2 hari dan kerap membuang air besar.

Selepas itu, saya telah pergi berjumpa doktor sekali lagi dan terkejut mengatakan penyakit darah tinggi dan gastrik yang saya alami telah pulih sepenuhnya sehingga sekarang. Pada tahun 1996, anak ketiga saya, telah menghadap masalah kesihatan yang berkaitan dengan jantung. Setahun kemudian, doktor telah memaklumkan bahawa masalah anak saya itu telah pulih seperti sediakala kesan daripada menggunakan TM-1. Saya bersyukur, dengan mengamalkan barangan TM memberi banyak keistimewaan dalam kehidupan keluarga saya.


Abd Aziz bin Abd Razak
Masalah : Darah Tinggi, Kencing
Manis & Lumpuh
Produk :TM-1

Saya mengetahui bahawa saya mengidapi darah tinggi dan kencing manis ketika saya terjatuh pengsan di stesen teksi dan terbaring di situ semalaman. Kejadian itu mengakibatkan saya lumpuh. Saya berubat secara tradisional selama 6 bulan sehingga boleh berjalan, tetapi perlu dipapah kerana kaki kanan saya amat lemah akibat lumpuh.

Setelah pulang ke Kuala Lumpur, saya disarankan mengambil TM-1. Pada hari pertama saya minum TM-1 sebanyak 5 titis, saya terasa mual dan muntah kuning kehijauan dan lemah anggota badan, sehingga dimasukkan ke hospital 2 hari. Saya teruskan juga minum TM-1 kerana walaupun doktor beri ubat, saya percaya mineral TM-1 mampu memberi kekuatanpada badan saya. Dalam minggu itu juga, kaki kanan saya mula ringan dan kuat. Kini, saya bertenaga dan boleh menunggang motosikal ke mana sahaja.

Allhamdullilah penglihatan saya kini terang dan tidak lagi sakit kepala. Terima kasih pada isteri saya dan juga Revell. Kini, saya tidak pernah tinggalkan rumah tanpa TM-1.

En Abdul Halil Bin Ahmad
Alamat :
Batu Caves, Selangor
Masalah : Darah Tinggi, Sesak Nafas

Migrain & Tulang Retak
Produk :TM-1

Masalah yang dialami sebelum ini adalah sesak nafas, darah tinggi, sakit kepala, tulang retak (bahagian punggung) selepas kemalangan dan perut buncit. Selepas mengambil TM-1, cirit birit selama 4 hari (termasuk muntah), letih sehingga dimasukkan ke hospital dan pening kepala. Selepas mengamalkan selama 3 hari dan saya berasa lebih bertenaga. Badan lebih sihat dan susut berat badan. Tulang tidak rasa sengal-sengal lagi. Pernafasan saya juga kembali pulih. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mencadangkan agar anda juga turut amalkan makanan Mineral setiap hari dan mengesyorkan produk Min­eral ini kepada orang yang kita kenali atau kasihi. Kini, saya boleh OjogginO setiap hari sejauh lebih 6km.

Saya juga bangga kerana ukuran pinggang dahulu 37 inci kini menjadi 34 inci. Setiap hari saya mengamalkan 33 titis TM-1 dan 4 biji TM-4, 2 biji pagi dan 2 biji malam. Sebelum ini saya mengamalkan TM-2 untuk mencergaskan badan dan TM-3 untuk tulang retak.


En Mohd Asri Bin Mohd Zin
Masalah : Darah Tinggi, Gaut & Batu Karang
Produk :TM-2

Sroduk ini berkesan kerana setelah 2 bulan mengamalkan TM-2 penyakit darah tinggi, gout, sakit pinggang kembali normal dan yang lebih mengembirakan saya penyakit batu karang yang saya hidapi telah keluar melalui saluran kencing. Saya mengamalkan 3 biji pagi dan 3 biji malam.

Saya dapati produk ini amat berkesan dan cubalah anda mengamalkannya.


Punca: http://cekodok98.googlepages.com/darahtinggi

__________________________________



Nama : Dali Bin Uni
Masalah : Tekanan Darah Tinggi
Produk : KopiMin ( KMV-1 )

Saya adalah pengidap tekanan darah tinggi. sebelum ini saya cuba untuk minum pelbagai jenis kopi, tetapi saya akan berasa pening dan tidak berdaya. Setelah saya diperkenalkan dgn minuman KopiMin oleh Puan Rohaya Che Ros yg merupakan salah seorang ahli Revell, saya tidak lagi berasa pening malah badan mula merasa cergas semasa membuat kerja. Selain rasa nya yg sedap ia juga menambah tenaga. Terima kasih Revell.

____________________________________


Nama : Abdul Rahman Bin Ramley
Alamat : Gambang Kuantan, Pahang
Masalah : Darah Tinggi, Kencing Manis.

Pada peringkat awal saya tak yakin dengan produk pemakanan kesihatan. Setelah diberitahu oleh rakan saya yg memperkenalkan produk Revell iaitu TM12 dan Teh SOD saya mengamalkan produk ini dalam masa 2 minggu, saya rasa amat menakjubkan. Hebat produk Revell. Terima kasih Revell dan saya harap rakan seperjuangan agar mencuba produk Revell.

No comments:

Post a Comment