Friday, November 13, 2009

Testimoni: Masalah Jantung


Rozali Bin Hussin
Alamat : Felda Bukit Sagu, Kuantan
Masalah : Jantung & Angin Ahmar
Produk :TM-1&AT-5

Saya telah menghidap penyakit Jantung melebihi satu tahun. Suatu hari, saya diserang penyakit angin ahmar (mati sebelah kanan badanl. Akibatnya, saya tidak dapat bercakap, makan, minum dan bangun duduk. Kemudian, saya dicadangkan oleh jiran saya supaya mengamalkan produkTM-1. Dengan minum 10 titis TM-1 selama tiga hari, saya berasa bertenaga sedikit.

Saya juga menggunakan Hair Tonic (AT-5) untuk menghilangkan kesakitan pada kepala seperti rambut ditariktarik. 5 hari kemudian, saya lebih bertenaga dan dapat bangun duduk.

Saya akan terus mengamalkan produk Revell, iaitu TM-1. Saya berterima kasih kepada Revell.

_________________________________

Marzuki Bin Ismail
Alamat : Bukit Marak, Kota Bharu
Masalah: Barah Jantung & Darah
Produk : TM-1 &TM-2

Saya mengidapi penyakit kanser Jantung dan darah tinggi. Semenjak tahun 1999, sayaterpaksa berulang alik dari Kota Bahru ke KL. Setelah mengamalkan pengambilan produk TM-1 ini pada September 2001, kesihatan saya telah beransur pulih. Saya campur 15 titis pada waktu pagi dan 15 titis pula pada waktu malam.

Pada November 2001 iaitu selepas 2 bulan lebih amalkan TM , saya pergi ke UN untuk pemeriksaan kesihatan dan doktor mendapati bahawa penyakit saya telah dipulihkan dan tidak perlu pergi kembali untuk pemeriksaan lagi.Alhamdulillah. Kepada sesiapa yang mengalami penyakit seperti ini, saya mensyorkan mereka mengambil produk ini demi kesihatan yang lebih terjamin.

Punca: http://cekodok98.googlepages.com/jantung%26barahjantung
___________________________


Mohd Rosli bin Udin
Felda Gugugsan Raja Alias 2
Bandar Sri Jempul,
Negeri Sembilan
Masalah: Sakit lemah jantung selama 5 tahun & telah dibedah di IJN


Saya seorang peneroka dan berusia 59 tahun. Sebelum ini saya bergantung kepada ubat doktor apabila perlu turun bekerja di ladang - menebas, mencangkul, mengangkat kelapa sawit dan bermacam lagi.

Tetapi setelah amalkan TM-1 sebanyak 30 titis sehari dan TM2, sebanyak 2 butir sehari, badan saya terus rasa bertenaga dan sihat...dan tak perlu lagi ubat doktor.

Produk TM memang berkesan! Bagus!


______________________________


Masalah : Penyakit Injap Jantung

Saya Puan Suraya binti Mat Rawi ingin berkongsi pengalaman menggunakan produk Trace Mineral. Saya mempunyai anak yang berpenyakit injap jantung sempit sejak berumur 6 bulan. Sejak itu, anak saya dirujuk ke bahagian pakar kanak-kanak di Hospital Kuantan.Doktor mengesahkan anak saya Nurul Fatin Qisya mengidap penyakit injap jantung sempit dan sensitif dengan ubat setiap kali dia demam. Saya terus rujuk ke pakar untuk mendapat rawatan selanjutnya. Apabila sudah masuk usia 3 tahun, doktor masih mengesahkan tiada perubahan kepada anak saya dan memaklumkan jika injap masih lagi sempit, doktor akan merujuk ke IJN (Institut Jantung Negara) untuk pembedahan masukkan tiub dalam jantung dengan perbelanjaan RM11000 tidak termasuk ubat dan rawatan susulan.

Tetapi setelah diperkenalkan dengan
Trace Mineral dan mengamalkannya selama 6 bulan, sebanyak 3 botol, saya telah merujuk ke pakar untuk pemeriksaan lanjut dan pakar mengesahkan injap anak saya kini normal. Sekarang anak saya sihat dan terus mengamalkan Trace Mineral.

1 comment: